Monday, September 24, 2018

BUNTU KENAPA BELUM HAMIL?

Alhamdulillah! Tahniah kerana Allah telah pilih anda untuk ikhtiar hamil. Anda orang yang bertuah
kerana berjaya membaca blog ini. Ucapkanlah Alhamdulillah di dalam hati anda sekarang!

Sebelum itu, mesti anda nak kenal kan siapakah saya kan?

Saya, lebih dikenali sebagai Ummi Syatirah, mempunyai sebuah pusat rawatan, iaitu qulusatherapy di bawah syarikat UIS Special Therapy Sdn Bhd. Saya berpengalaman merawat lebih 7 tahun. Selain urutan, saya juga banyak berkongsi maklumat berkenaan berpantang dan rawatan ikhtiar hamil. Alhamudulillah semasa dua tahun saya di Sabah, lebih daripada 100 orang yang berjaya hamil.

Namun, customer kami adalah lebih daripada 2000 orang daripada database yang kami simpan dan maklumat mereka semua adalah rahsia kami.

Saya juga banyak berkongsi info di dalam majalah Pa&Ma dan Mingguan Wanita. Anda boleh baca di blog syarikat kami : http://qulusa.blogspot.com/2018/07/edisi-bersama-majalah.html/

Maka, di kesempatan ini, saya ingin mengajak anda semua join group Ikhtiar Hamil ini untuk saya bantu. Klik di sini: https://chat.whatsapp.com/ILTkqGx8h2rDwTrZgcITSJ.

Tawaran hebat menanti anda sebelum jam10 malam ini. Bagi yang share kepada rakan anda melebihi 20 orang, saya minta anda screenshot bukti dan beri kepada saya di 013-8134597 untuk saya berikan ebook Pantang Tradisional yang berharga RM99 PERCUMA!


Sekian, salam perkenalan buat semua.
Ummi Syatirah.
013-8134597.
syatirahshuib@gmail.com

Boleh follow saya juga di Fb: Ummi Syatirah. ;-)

No comments:

Post a Comment