Saturday, May 13, 2017

Bagaimanakah Menjaga Alat Sulit Wanita?

Sebelum kita teliti apakah langkah rawatan bagi alat sulit wanita, kita perhalusi dahulu apakah masalah pada alat sulit wanita.

Masalah Utama  Alat Sulit Wanita:-
1) Alat sulit yang gelap dan sejuk selepas bersalin
2) Jerawat dan gatal pada alat sulit wanita
3) Keputihan berbau dan berwarna
4) Vagina longgar

Rawatan yang sesuai bagi masalah alat sulit yang gelap dan sejuk selepas bersalin ialah melakukan tangas, disusuli dengan melakukan scrub dan masker. Tangas bertujuan membuka liang-liang pori dan apabila herba discrub dan masker pada kulit, maka herba tersebut mudah menyerap ke dalam kulit.

Kemudian, rawatan yang sesuai bagi masalah jerawat dan gatal pada alat sulit wanita ialah bertangas. Tangas mengandungi sireh dan garam yang bersifat antibakterial.

Keputihan berbau dan berwarna pula boleh diatasi dengan memasukkan herba ke dalam vagina (insert). Herba ini berfungsi membantu mengeluarkan keputihan. Selain itu, ia juga akan menarik dinding di sekitar vagina yang longgar
untuk kembali rapat. Pengalaman Ummi membuat rawatan Miss V terapi, Vagina akan ketat dalam masa 10 minit selepas herba dimasukkan. Herba yang dimasukkan ke dalam vagina itu mestilah betul-betul proses semasa pemprosesannya. Alhamdulillah Ummi sangat menjaga kualiti ketika pemprosesan herba ini dijalankan.

Selain itu, jadikanlah rutin bertangas semasa darah sudah menjadi coklat. Ianya sangat bagus membantu mengeluarkan sisa baki darah yang masih tertinggal.
Air herba rebusan tangas tadi janganlah dibuang tetapi jadikanlah rendaman vagina.

Bacaan Lanjut di sini ya:-
Bacaan lanjut mati Putik dan Produk Terbaik

Jika pelbagai cara telah anda jalankan namun tidak juga berkesan, boleh hubungi saya untuk sesi konsultasi dahulu, 018-3677769.



                                                Sumber Gambar : Google




Untuk Mendapatkan Set rawatan Miss V 100% herba, whatsupp 017-8387695

Dibuat sendiri oleh Ummi Syatirah, Kak Bidan Sempoi ;-)

2 comments:

  1. saya br lepas keguguran. berapa lama pantang yang dsyorkan dan bila boleh mula bertangan. hr ini sudah 8 hari

    ReplyDelete