Thursday, May 11, 2017

Teknik Urutan Berpantang Terbaik



Urutan Perbidanan Melayu merangkumi 7 aturcara iaitu Urut Pulih Badan, Urut tuaman Batu Tungku, Urut Usapan, Urut Sentuhan, Urut Asak, Urut Sengkak, dan Sengkak Peranakan.
.
Kami menggabungkan semua kaedah urutan ini, ditambahkan lagi ilmu daripada bidan-bidan lama, pakar otot & saraf serta dipadukan lagi dengan ilmu herba & batu-batuan untuk menjadikan proses urutan mampu melegakan sakit-sakit badan ibu-ibu berpantang.
.
Di dalam rawatan kami, urutan hotstone digunakan bagi menggantikan urutan tradisional melayu kerana ianya menggabungkan teknik urutan dan bertungku serentak. Malah, minyak herba yang dimasak bersama batu tadi akan membantu proses penyembuhan yang maksiumum! Dengan teknik urutan terbaik, disepadukan dengan batu berherba menjadikan urutan yang kami jalankan adalah terbaik hasil daripada rawatan-rawatan kepada semua pelanggan kami.


Istimewanya rawatan kami berbanding rawatan hotstone yang lain, urutan kami menggunakan batu sejuk, di mana ia membantu membuang 'bad energy' yang menjadi punca ibu-ibu stress dan meroyan ketika berpantang.
.
InsyaAllah anda pasti berpuas hati...! ๐Ÿ˜
Yang dah cuba, pasti nak lagi! Sebab apa? Sebab kebas-kebas, sejuk-sejuk, sakit pinggang semua sembuh dengan izinNya ๐Ÿ˜Ž

Ummi Syatirah
0109314769
Kak Bidan Sempoi ๐Ÿ˜˜

#pakejberpantangsabahterbaik
#bidansabah
#pakejpenjagaanpantangsabah


No comments:

Post a Comment